Over ons
Caravanbedrijf van der Hoek is een familiebedrijf en al 30 jaar actief in de recreatieve sector.
De oprichters Jan en diens zoon Martin zijn beide dagelijks actief binnen het bedrijf om iedere klant tevreden te stellen.
Hun roots liggen in de techniek en dat is dan ook de fundering van dit bedrijf. Nagenoeg alle technische vragen kunnen wij direct beantwoorden zodat u niet met loze beloftes naar huis wordt gestuurd.
Door eerlijk en hard werken zijn wij na onze start in 1990 in een paar jaar tijd tot één van toonaangevende Wilk dealers gegroeid.
Door deze instelling zijn we in de zomer van 2009 benaderd door Hobby Benelux om dit merk voor hen te vertegenwoordigen. Hobby heeft al jaren maar liefst 24 % marktaandeel!
We zijn trots dat we deze kans hebben gekregen en we geloven dat dit een prima aanvulling is op ons assortiment.
Onze klant-relatie
Wij hebben vele vaste klanten die al jarenlang klant zijn, velen van hen hebben al meerdere caravans bij ons aangeschaft vanwege de tevredenheid over ons bedrijf. Zowel van bestaande, maar ook van nieuwe klanten krijgen wij veelvuldig complimenten over ons geleverde werk, wat ons een grote stimulans geeft om onze service hoog te houden en waar mogelijk zelfs te verbeteren. De complimenten krijgen wij veelal voor:
- Dat wij iedere klant een persoonlijke benadering geven. Iedere klant is tenslotte anders, daarbij proberen wij zo goed mogelijk ons werk af te stemmen aan de wensen van de klant.
- Dat onze geleverde kwaliteit en afwerking van reparaties of aanpassingen aan de caravan van de klant veelal boven verwachting zijn.
- Dat wij de tijd voor de klant nemen. Bij het brengen en halen van de caravan bespreken wij de werkzaamheden en helpen wij de klant met de caravan af- en aan te koppelen. Bij het afleveren van een occasion of een nieuwe caravan nemen wij uitgebreid de tijd om de klant volledig op de hoogte te stellen van alle details over haar nieuwe aankoop.
- Dat wij in verhouding tot andere caravanbedrijven zeer betaalbaar zijn.
- Wellicht is nog wel ons grootste compliment dat wij zelden klachten van klanten krijgen. De enkele klachten die wij van onze klanten krijgen lossen wij dan ook zo goed mogelijk op, om de klant weer volledig tevreden te stellen.